poniedziałek, 23 czerwca 2008

Witam wszystkich serdecznie!

Słuchajcie, założyłem tego bloga przede wszystkim z myślą o moich znajomych, którzy prosili mnie o przesyłanie zdjęć, czy pisanie choć krótkich wiadomości o tym gdzie jestem i co robię. Uważam, że tak będzie prościej dla nich i dla mnie. Nie ukrywam także, że zostałem zainspirowany do założenia tego bloga przez Łukasza, który prowadzi swojego: http://globalpenetrator.pl/cutenews/GP.php już od ładnych kilku miesięcy na stronie swoich znajomych penetratorów. Gorąco polecam - arcyciekawa lektura!

Jeśli trafi tu jakaś zbłąkana dusza, która nie zna mnie osobiście, to jak najserdeczniej ją witam i życzę miłej lektury moich wypocin!

Na koniec składam prośbę o Wasze wpisy i komentarze, które są zawsze najlepszym wykładnikiem tego, jaki jest poziom treści zawartej w przedmiotowym pamiętniku, jak też mogą być zaczątkiem ciekawej dyskusji, czy wymiany doświadczeń.

Brak komentarzy: